Posts by Hectorsky

Jeśli znajdziecie jakiekolwiek braki w tłumaczeniu lub błędy proszę zgłaszajcie je w tym dziale.

    na forum na którym jest 3 facetów i 2 dzieci więc nie powinno być żadnej cenzury łamiesz art. 54 konstytucji

    Nie uskuteczniaj zbędnych dyskusji to nie jest temat przeznaczony do takich dyskusji.

    Dalsze kontynuowanie nic nie wnoszącego tematu zostanie nagrodzone punktami z racji offtopicu i stosowania wulgaryzmów z poprzedniego posta.


    Dla przypomnienia łamiesz art. 141 kodeksu wykroczeń, który w żaden sposób nie koliduje z konstytucją III RP.

    Na forum może być i jedna osoba, ale to nie oznacza, że masz stosować wulgarny język, bo to jednak nadal jest miejsce publiczne.

    Jak już musisz notorycznie stosować taki język to używaj gwiazdek.


    Wątek uważam za wyczerpany, zamykam.

    1.5.2 najlepsza najbardziej stabilna wersja chociaż czasem psuł się generator światów.


    1.5.2 ^^.


    A tak serio to 1.7.10 - stare dobre pvp, dobrze zoptymalizowana wersja oraz duża ilość addonów w postaci modyfikacji lub pluginów.


    Dobrze, że mówicie. :P

    Też myślę, że 1.5.2 ma coś do siebie.

    skok w porównaniu z 2gen jest widoczny ale było wiadomo że w syntetykach i programach wspierających wielowątkowość AMD będzie lepszy a w grach INTEL więc zdziwienia nie ma teraz pytanie co pod streaming wybrać ?

    Streaming gier jak mniemam? Intel-a.

    Streaming + montaż ogółem - Ryż


    W ogólnym rozrachunku i tak wypada lepiej Ryzen bo choć jest niewielka różnica na korzyść Intela to w realnym zastosowaniu powinno być podobnie choć na korzyść AMD w montażu i renderze.

    To, że Intel nadal górą. (jeśli chodzi o gry)

    Tak naprawdę, to wielkiej rewolucji nie widać.

    Przypomina mi to Haswell-R i Haswell-E (odgrzany kotlet)

    Wyjdę na dinozaura ale Beta 1.7.3 dlaczego ten staroć? A no dlatego, że jest to ostatnia klasyczna wersja klocków, tzn. przed wprowadzeniem tych nudnych RPG-owych rzeczy.


    1.7.10 jest w porządku, choć jest już to wersja dość mocno niewspierana.

    Od wersji 1.8+ kod klocków zrobił się bardziej obiektowy, mówiąc laicko łatwiej nim zarządzać i dodawać nowe funkcje, niestety cierpi na tym wydajność.


    Ogółem rzecz biorąc 1.14.x nie zrobiło na mnie wrażenia jak i kolejne wcielenia tych pół-wersji, które mają się pojawić nie zrobią na mnie wrażenia, nie wiem może znudziły mi się klocki, albo po prostu kierunek, który obrali twórcy wydaje mi się nieciekawy, i nie tego bym oczekiwał. Ja czekam choćby na mityczne i obiecywane od wielu, wielu lat ModAPI w wykonaniu Mojang AB, tfu Microsoftu. Już nawet nie chodzi o same mody, ale te nowe wersje same w sobie tak aby sobie pograć są takie sobie. Mam wrażenie, że człowiek się po prostu przy tych wersjach gorzej bawi, zwłaszcza jak zna stare wersje i na tych się spędziło x lat. :P


    Dla mnie dzisiejsze klocki są za bardzo kolorowe, za bardzo user-friendly, za proste... Gra praktycznie mówi ci co masz robić, wiem że są osoby którym takie podejście odpowiada, ale mi nie.

    Lata płyną gra się zmienia, ale czy na lepsze? Tego na ten moment nie wie nikt, psy szczekają(starzy wyjadacze) karawana jedzie dalej.


    Jeśli chodzi o PVP, to nie mam zdania, choć nowy mechanizm walki drażni mnie przy walce z mobami, irytuje on dość mocno.

    Dyskusja na temat artykułu Rozpoczęcie współpracy z firmą CloudLinux oraz sekcja gamingowa:

    Quote
    Witajcie, dzisiaj omówimy pokrótce, część wydarzeń, którymi żyje ostatnio ekipa Hectorsky Network.

    Zacznijmy od najciekawszej rzeczy, czyli rozpoczęcia współpracy z CloudLinux.
    Część z was pewnie zadała sobie pytanie czym się właściwie zajmuje firma o tak nietypowej nazwie, otóż tworzą oni system operacyjny o nazwie CloudLinux OS.
    Okej, okej ale jaki to ma związek z nami? Otóż Firma CloudLinux postanowiła udostępnić nam swoje rozwiązania takie jak CloudLinux OS…

    Witajcie,


    Dzisiaj udostępniłem krytyczną wersję naszego tłumaczenia, która poprawia jeden błąd związany z wyszukiwaniem treści dodanej przez użytkownika.

    Zalecam natychmiastową aktualizację tłumaczenia.


    Dodatkowo nowa wersja zawiera (Core):

    • Poprawne relatywne formy czasu, tzn. godzina, godzin, godziny, etc.
    • Przetłumaczoną niewielką dodatkową część panelu administratora
    • Wiele, wiele mniejszych poprawek.


    W kwestii tłumaczenia modułu (Forum):

    • Poprawiliśmy brak związany z obserwacją działów.
    • Poprawki w panelu administratora związane z modułem forum.
    • Wiele, wiele mniejszych poprawek.


    Spolszczenia do reszty modułów (Filebase, Calendar, Gallery, Blog, LDAP, ElasticSearch) nadal są w produkcji. :)

    Witajcie, dzisiaj zaktualizowałem nasz serwer Teamspeak 3 do wersji 3.9.0.


    Oto lista zmian podana przez Teamspeak GmbH:

    Dyskusja na temat artykułu Nowy brand oraz oficjalna premiera tłumaczenia dla silnika WoltLab!:

    Quote
    Witajcie, nie słyszeliśmy się jakiś czas, tak więc pora opowiedzieć co tam u nas nowego.

    Na początek zacznijmy od najważniejszych nowości, którymi to są wprowadzenie nowego brandu oraz oficjalna premiera polskiego tłumaczenia dla silnika WoltLab, który to jest używany na naszej stronie.
    Nad nowym brandem rozmyślaliśmy już jakiś czas, dopiero od czerwca zaczęły się ruszać jakieś pracy z tym związane, choćby drugie niezbyt dobre logo, które nie bardzo spełniało choćby standardy używane w…