• Witaj Użytkowniku na Hectorsky Network, stronie poświęconej zagadnieniom, z pogranicza gier wideo oraz informatyki.
    Jeśli się w tym odnajdujesz, zapraszamy Ciebie do rejestracji na naszej stronie dzięku czemu będziesz miał/a dostęp do:

    • Tworzenia nowych wątków oraz odpowiadania w istniejących wątkach
    • Możliwości stworzenia swojego indywidualnego profilu użytkownika
    • Poznania nowych ciekawych osób
    • Pobierania i dodawania plików z naszej bazy zasobów
    • Uzyskania wsparcia związanego z naszymi tłumaczeniami
    • Uzyskania wsparcia związanego z naszymi projektami

    Jeśli masz jakieś wątpliwości, możesz się z nami skontaktować przez formularz kontaktowy, lub jeśli posiadasz już konto na naszej stronie, to skontaktować się z administratorem.
    Zapraszamy Ciebie do dołączenia do naszej małej społeczności i współtworzenia jej!

[1.14.4]Modyfikacje - PART I

Lunekiska

Użytkownik
Posty
6
Punkty
1
Witanko :cool:
Luney powróciła, a z nią nowy post xD
Dzisiaj przedstawię kilka modów do Minecrafta 1.14, zawartych w mojej nieopublikowanej paczcze modów - Forged. Niedługo mogą pojawić się też posty z 1.15 oraz być może 1.12.
Nie każdy pewnie grał na 1.13+ więc zapoznam was z tymi wersjami w trochę inny sposób ;) Zaczynamy UwU



TETRA

banner.gif


Tetra krąży wokół przedmiotów modularnych i próbuje łączyć je z innymi koncepcjami, takimi jak przygoda i technologia. Uwaga: Tetra od 1.14 korzysta z biblioteki mGui, więc jeśli nie używasz klienta CurseForge(launcher Twitch), musisz zainstalować ją ręcznie. A teraz w skrócie kilka podstawowych informacji z oficjalnego opisu moda https://www.curseforge.com/minecraft/mc-mods/tetra

Przedmioty Modularne
Tetra pozwala zmieniać części przedmiotów innymi częściami z różnych typów oraz materiałów, niektóre z nich można też ulepszyć. To, które części można użyć, jest ograniczone przez pojemnością przedmiotów, zwaną tu integralnością. Niektóre części zwiększają integralność przedmiotów, a niektóre ją zmniejszają. Niektóre części do wykonania wymagają narzędzi różnej jakości
Obecnie dostępne są następujące elementy modułowe:

miecze
paski narzędzi
narzędzia dwustronne (siekiery, kilofy, młoty itp.)
łuki


Pasek z narzędziami
Umożliwia szybki dostęp do przedmiotów podręcznych. Umieść przedmioty w pasku z narzędziami i szybko włóż je do ręki konfigurowalnym klawiszem.

Starożytne ruiny
Starożytne ruiny można znaleźć głęboko pod ziemią w zimnych biomach. Materiały i technologie można odzyskać z ruin, niektóre z nich są potrzebne do postępu.

Geody
Geody można znaleźć podczas wydobywania na niższych poziomach i można je otworzyć w ulepszonym stole rzemieślniczym. Po otwarciu daje cenne przedmioty (możliwe przedmioty i prawdopodobieństwa można konfigurować).

Materiały
Podczas zmiany części przedmiotu można użyć wielu różnych materiałów, niektóre materiały do innych modów są również domyślnie użyteczne. Materiały, których można użyć podczas tworzenia części lub modułu przedmiotu, są podświetlone, jeśli znajdują się w ekwipunku gracza. Holosfera (nadana graczowi po wytworzeniu młotka) może służyć do przeglądania modułów i materiałów oraz podglądu dostarczanych statystyk.

CREATE

Link - https://www.curseforge.com/minecraft/mc-mods/create

Create to mod oferujący różnorodne narzędzia i bloki do budowania, dekoracji i automatyki estetycznej.
Dodane elementy technologii zostały zaprojektowane tak, aby pozostawić graczowi jak najwięcej wyborów projektowych, gdzie przetwarzanie przedmiotów nie odbywa się w jednym bloku z zabawnymi teksturami, wymaga zestawu części pracujących razem w wielu możliwych aranżacjach.


INDUSTRIAL FOREGOING

Link - https://www.curseforge.com/minecraft/mc-mods/industrial-foregoing

Jest to kolejny mod techniczny i jest to remake Minefactory Reloaded. Ma duże drzewo technologiczne z wieloma różnymi maszynami, narzędziami i komponentami, wykorzystywanymi do generowania energii, rolnictwa, magazynowania i wielu innych rzeczy.


REFINED STORAGE

PkXejMC.jpg


Link - https://www.curseforge.com/minecraft/mc-mods/refined-storage

Refined Storage to mod z pamięcią masową, który oferuje graczowi oparty na sieci system, umożliwiający przechowywanie przedmiotów i płynów w masowo rozszerzalnej sieci urządzeń.
Przedmioty i płyny mogą być przechowywane w jednej z wielu możliwości przechowywania, które oferuje mod. Wszelkie urządzenia pamięci masowej podłączone do tej samej sieci są dostępne dla gracza za pośrednictwem jednego prostego interfejsu Grid, umożliwiając graczowi dostęp do wykazów wielu urządzeń za pomocą jednego zunifikowanego GUI.
Ten mod dodaje nie tylko rozwiązania do przechowywania, ale także urządzenia, które mogą być używane do manipulowania przedmiotami i blokami na świecie oraz z systemu, takie jak importery, eksportery, konstruktory, destruktory i wiele więcej! W tym modzie są również urządzenia, które pozwalają graczowi skonfigurować automatyczne tworzenie, co pozwala na tworzenie skomplikowanych przepisów za pomocą kilku prostych kliknięć.


 
Do góry